2/25/2018

„Room on the Broom” - drama na lekcji angielskiego



Od zawsze moim marzeniem było przeprowadzenie lekcji teatralnej, lub chociażby przemycenie jej fragmentu podczas „normalnych zajęć”. Postanowiłam więc wykorzystać do tego znaną bajkę pt „Room on the Broom”. Wybrałam jedną z klas trzecich (wybór uzasadniony- dziewczynki w owej klasie kochają temat czarów i czarownic) i wspólnie obejrzałyśmy bajkę. 
Na tej samej lekcji rozdałam dziewczynkom karty pracy - ich zadaniem było rozszyfrowanie słówek związanych z bajką, dopasowanie słownictwa do obrazków, a także pokolorowanie głównej bohaterki według podanych instrukcji. 
Na koniec zajęć rozdałam dzieciom fragmenty tekstu (z podziałem na role) tak, aby przez okres ferii mogły się z nim zapoznać. 
Po feriach wspólnie czytałyśmy teksty, a także tworzyłyśmy książki na podstawie bajki. Na kolejnych zajęciach bawiłyśmy się w teatr. 





Autorką jest p. Martyna Bujnowicz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz